Support sessie starten
Direct een support sessie starten met Teamviewer
Hartelijk dank voor uw interesse in onze supportdiensten. Om u zo efficiënt mogelijk te kunnen assisteren, willen we u graag uitnodigen voor een support sessie via TeamViewer.
Met TeamViewer kunnen onze technische experts veilig en gemakkelijk op afstand verbinding maken met uw computer om eventuele problemen op te lossen of vragen te beantwoorden. Het stelt ons in staat om uw scherm te zien en te bedienen, zodat we u stap voor stap kunnen begeleiden naar de oplossing.
Om een support sessie te starten, volgt u alstublieft onderstaande stappen:
Klik op https://get.teamviewer.com/365its en download de TeamViewer-software.
Zodra de download is voltooid, opent u het gedownloade bestand.behouden tijdens het installatieproces.
Nadat de installatie is voltooid, opent u TeamViewer en ziet u een uniek ID en wachtwoord op het scherm. De technicus zal u vragen om deze gegevens met hem te delen, zodat hij verbinding kan maken met uw computer.
Neem contact op met onze helpdesk via 020-8994911 en vermeld dat u een support sessie wilt starten via TeamViewer. Onze medewerkers zullen u begeleiden bij het verdere verloop.
Wees gerust dat uw privacy en de veiligheid van uw gegevens onze hoogste prioriteit hebben. Tijdens de support sessie heeft de technicus alleen toegang tot uw computer zolang u de sessie actief houdt. Zodra de sessie is beëindigd, kan de technicus geen toegang meer krijgen tot uw computer.
Als u vragen heeft over het gebruik van TeamViewer of als u verdere ondersteuning nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u te helpen.